Tietoa Meistä-, Toimitus-, Maksu- ja Yhteystiedot
Tietoa meistä:
Liiketoimintamme muodostuu elektroniikan maahantuonnista. Tarkoituksena on tuoda maahan edullista elektroniikkaa, suoraan valmistajalta ilman välikäsiä!
Pitkäaikaiset kontaktimme ja yhteistyökumppanit takaavat edullisen hinnan, laadukkaan tuotteen ja suoran toimituksen ilman välikäsiä ja jälleenmyyjiä.
Kun jätetään turhat välikädet, logistiikat ja jälleenmyyjät pois myyntiketjusta, näin hinta pysyy edullisena ja hiilijalanjälki pienenä.
----
Custom - tilaus: Ota yhteyttä, jos kaipaat jotain tiettyä tuotetta, jota ei suomen valikoimasta vielä löydä, lupaamme tarkastaa tilanteen.
CUSTOM - TILAUKSELLA mahdollista tilata suoraan tehdasvarastolta esim. 1000W/2000W/4000W Tieliikennehyväksytty kevyt-sähköajoneuvo Citycoco / Harley sähköskootteri kotiovelle tai +4KW sähköpotkulauta radalle. COC-Todistuksilla ja CE-Sertifikaatilla
Akkuja 36V/48V 10-15AH, myös 72V akut, kysy valikoimaa!
Ota yhteyttä ja kysy katalogia sähköajoneuvoille: info@eutuonti.fi
---
B2B: Tarjoamme maahantuontipalveluita ja konsultointia ulkomaankaupassa myös yrityksille, ota yhteyttä info@eutuonti.fi
Ohjeet
Tällä sivulla käsittelemme seuraavat: maksutavat, toimitus, palautus, reklamaatiot ja yleistä tietoa toimituksesta.
MAKSUTAVAT
Luottokorttimaksut ovat suojattuja käyttämällä HTTPS/SSL salattuja yhteyksiä ja muilla suojausmekanismeillä.
- Klarna verkkopankki / Klarna maksa myöhemmin 30pv maksuaika
- Paypal Buyers protection 100%
- Mobilepay maksu alle 500€ kertaostoksille
- Verkkopankki painikkeet: Yhteistyössä ovat suomalaiset pankit ja luottolaitokset:
OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, OmaSP, SEB, LähiTapiola
VISA-kortit, AMEX, Mastercard ja Apple Pay.
Coinbase Commerce: Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin, DAI, Dogecoin yms.
Kaikki maksut ovat 100% suojattuja ja turvallisia.
Hyväksymme myös luottokorttimaksut.
TOIMITUS JA TOIMITUSAIKA
DHL/UPS/POSTI/MATKAHUOLTO/POSTNORD/POST11 tai muu euroopassa toimiva kuljetusyhtiö
- ILMAINEN TOIMITUS
- Toimitusaika kaikille tuotteille 1-15pv (pl. arvio tuoteselosteessa)
Keskimääräinen toimitusaika vuodelta 2020 n. 3-6pv
Jos ilmoituksessa lukee arvioitu toimitusaika, on se viitteellinen eikä maailmalla tapahtuvaa tavaraliikennettä pysty ennustamaan mitenkään tarkasti.
COVID-19 aiheuttamat häiriöt tavara ja logistiikkaketjuissa ovat parhaan mukaan parantumassa, eikä suurempia viiveitä ole toistaiseksi ollut.
Jos tilanne maailmalla kuitenkin muuttuu, toivomme teiltä ymmärrystä muutamien päivien viiveelle.
Pääsääntöisesti kaikki tavarat ovat olleet perillä parin viikon sisällä, eli 1 - 15pv.
Jos euroopan varastolta on tavara loppunut, olemme teihin yhteydessä ja vaihtoehtoisesti voimme toimittaa tilauksen express toimituksella verot ja tullimaksut maksettuna tai palautamme rahat.
Jos tuote on EU:n ulkopuolinen toimitus, teidän ei tarvitse huolehtia tavaran maahantuontiin liittyvistä kustannuksista, vaan siitä on valmiiksi maksettu verot ja tullimaksut.
Pidämme oikeudet lähettää tuotteen suoraan tehdasvarastolta myös EU:n ulkopuolelta poikkeustapauksissa, ilman erillistä ilmoitusta, esim. kansainväliset kuljetusketjut eivät toimi normaalisti ja kuljetusajat ja -hinnat ovat nousseet liian korkeiksi. Toimitusajat näille tuotteille n. kaksi - kolme viikkoa.
TOIMITUSMAKSUT
- 0–30€ tilaus: ILMAINEN TOIMITUS (TOISTAISEKSI VOIMASSA)
- yli 50€ ILMAINEN TOIMITUS
TOIMITUSSEURANTA
Saat tilauksen jälkeen ilmoituksen tilauksen vahvistuksesta. Tilaus käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa ja seurantatiedot päivittyvät yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Saapumisilmoitus tulee sinulle tekstiviestinä ja/tai sähköpostina, jossa voit sopia tarkemmin kuljettajan kanssa toimitustavasta. Kiireellisinä aikoina tilauksen käsittely voi venyä muutamalla arkipäivällä, esim logistiikan järjestämiselle.
Voit vaihtaa toimitusilmoitus asetuksia email/puhelin toimitusseurantasivulta, jonka saat tilauksen jälkeen.
Kun paketti on rekisteröity postin jakelukeskuksessa, voit seurata pakettia myös postin sivuilta, osoitteessa:
https://www.posti.fi/fi/seuranta#/
https://www.dhl.com/fi-fi/home/divisioonamme/paketti/yksityisasiakkaat.html
Voit seurata toimitustasi, käymällä verkkokaupassamme tai klikkaamalla sähköpostista Näytä Tilauksesi nappia.
PayPal maksuissa voit seurata toimitusta PayPal:in sivuilta tai mobiilisovelluksesta.
Lähetys toimitetaan pääsääntöisesti kotiovelle.
Postipaketit ovat noudettavissa postin konttorista tai smartpostista
PostNord toimitukset mahdollisuuden mukaan, myös nouto terminaalilta onnistuu.
POSTIPAKETIN PALAUTTAMINEN
1. Lue tarkoin palautusehdot, jotka ovat hieman alempana samalla sivulla
2. OTA MEIHIN YHTEYTTÄ ENNEN PALAUTUSTA
3. Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
4. Laita mukaan tilausnumero tai tilaajan nimi sekä palautuksen syy.
5. Vie palautettavat tuotteet postiin pakattuina ja suojattuina
RAHTIPAKETIN PALAUTTAMINEN, koskee yli 35kg tuotteita
Rahtituotteilla tarkoitamme yli 35 kilon tuotteita
Jos haluat palauttaa rahtipaketin, ole ensimmäiseksi yhteydessä asiakaspalveluumme (arkisin klo 8-21) sähköpostitse:
info@eutuonti.fi
PALAUTUSEHDOT
Palautuskustannuksia ei hyvitetä, kun palautus koskee tavallista postipakettia ja kirjettä. Mikäli pakettisi on yli 35kg, luethan myös lisäehdot
TAVALLINEN POSTIPAKETTI
- Palautusaika on 14 päivää noudosta
- Tuote pitää palauttaa käyttämättömänä
- Pakkaus täytyy olla avaamaton (tuotteeseen saa tutustua kuluttajasuojalain mukaisesti, 9 §:n 1 momentin 10 kohdassa, vastuu vastaanotetusta tavarasta.
- Palauta kaikki alkuperäisissä pakkauksissaan
- Palautus onnistuu vain Postin toimituspisteisiin. Muulla tavalla tavaraa ei saa palauttaa, ellei siitä ole asiakaspalvelun kanssa erikseen sovittu
- Palautus kestää normaalia postinkulkua pidempään, mikä on keskimäärin 5–20 arkipäivää
- Emme hyvitä palautuskustannuksia
- Avatusta pakkauksesta ja käytetystä tuotteesta voidaan vähentää tuotteen jälleenmyyntiarvoon vaikuttava summa, jos tuottelle on koitunut jälleenmyyntiarvoon vaikuttavia seikkoja, jotka todetaan tuotteen palautuksen jälkeen. Henkilökohtaisilla- ja hygieniatuotteilla voi olla rajoitettu palautusoikeus
- Lisää tietoa kuluttajasuojasta 9 §:n 1 momentin 10 kohdassa tarkoitetut peruuttamisoikeutta koskevat tiedot. Vastuu vastaanotetusta tavarasta: https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L6P18
- Kuluttaja-asiamiehen linjaus; verkkokauppa ja muu etämyynti: https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/verkkokauppa-ja-muu-etamyynti/#_bookmark9
- Huomioithan, että noutamatta jätetty paketti ei ole asiakaspalautus. Ota yhteyttä asiakaspalveluun jos et meinaa noutaa pakettia postista tai noutopisteestä. Noutamatta jätetystä paketista voidaan veloittaa toimistokulut.
REKLAMAATIOT JA TAKUU
Kuljetusvauriot
- Varmista paketin saapumishetkellä paketin kunto
- Kirjaa mahdolliset vauriot välittömästi toimittajan kanssa rahtikirjaan
- Jos vaurion huomaat vasta toimituksen jälkeen, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus. Ilmoita myös meille vauriosta viiden päivän sisällä osoitteeseen: info@eutuonti.fi
KULJETUSYHTIÖT
DHL / UPS
www.dhl.com
www.ups.com
Matkahuolto
Pakettipalvelujen ilmainen neuvontapalvelu: 0800 132 582 ma-pe klo 8.00-18.00
Posti
www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/
Asiakaspalvelu: 0100 85160 (pvm/mpm, klo 9–15)
Postnord Logistics
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu (avoinna: ma-pe klo 7 – 18)
Puhelin: 020 690 399
asiakaspalvelu.fi@postnord.com
Verkkokauppamme (kaikissa toimitusehtoihin liittyvissä asioissa)
Asiakaspalvelu:
Sähköposti: info@eutuonti.fi
TAKUU
Takuuasioissa ota meihin yhteyttä, niin hoidamme asian.
Asiakaspalvelu:
Sähköposti: info@eutuonti.fi
YLEISTÄ JA TOIMITUSTIETOA
- Kaikki mitä meillä on omassa varastossamme, lähtee saman päivän aikana toimitukseen.
Tämä tarkoittaa, että tilauksesi voi olla perillä jopa seuraavana päivänä.
- Muut tuotteet, jotka lähtevät euroopan varastolta, saapuvat noin. 3-15 arkipäivän sisällä maksun vahvistuksesta.
Pyrimme pitämään verkkokaupan varastotilanteen ajantasalla.
Ilmoitamme välittömästi, jos tuote on loppu.
Jos tuote on päässyt loppumaan sesonkiaikoina, tarjoamme vaihtoehtoisia malleja tai palautamme rahat.
- Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa tilanteissa
- Pidämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta vireillä olevalle tilaukselle
- Tekemällä tilauksen hyväksytte tilausehdot
YHTEYSTIEDOT:
Verkkokauppamme (kaikissa tilaukseen liittyvissä asioissa)
Asiakaspalvelu:
Sähköposti: info@eutuonti.fi
EUtuonti.fi
EUtuonti Import Export
Kullervonkatu 55,
53300
Lappeenranta, Suomi,
Finland
Y-tunnus: 3221472-4